oscarsgalan

Hallå!!
Hej hej just nu sitter en sjuk/trött Tanya och sitter och kollar på
Brothers and Sisters!!!Innan dess har jag kollat på
 the Hills OCH the City men det bästa var nog GOSSIP GIRL!!!!
I kväll klockan börjar oscarsgalan och jag är jättepirrig det bästa med
oscarsgalorna är klänningarna och the oppening då vissa kändisar brukar uppträda
,förra året var Zac Efron,Vanessa Hudgens med!!
Det här året vet jag inte vilka som kommer uppträda men det kommer bli
 bra ändå,det hemska med idag är att jag kommer kanske inte se live eftersom
 skolan börjar med och jag måste sova,sova och sova eftersom jag är sjuk!!!
Till alla er som ska kolla så är det svensk tid kl:oo.oo och sänds direkt live från KODAC THEATRE ,HOLLYWOOD.



Ny info: STEVE MARTIN O ALEC BALDWIN är värdar.              





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0