chocolat

                                                                  hellu,
                                         nu har jag på mig en choklad mask
                                          och käner att hela mitt ansikte har
                                           stelnat som om jag har fått en rejäl
                                                            ansiktslyftning!!!
                                       annars har jag sett svenska hollywood 
                                         fruar som har blivit mer juicer och maria 
                                        som vi alla älskar är såå himlans slön med
                                            hennes vikt,läppstift och nu TOFSAR!!!
                                             Det var iallafall allt för idag,hoppas 
                                 såå himlans mkt att jag kan gå till skolan och träffa alla!!!
                                                     särskilt alla som var i alsace.
                                                             Men för nu natti natti.....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0