The Hills vs The City

I LOVE THE HILLS OCH THE CITY MEN VILKEN SERIE ÄR BÄST???

Nu när Lauren Conrad är ute ur bilden och Kristin Cavallari
är inne så är det too much DRAMA !!!!

The City är en serie för fashionistas
och folk som verkligen är inne på N.Y.C och gillar deb mer mognare världen.

Själv har jag alltid gillat The Hills därför att det är så mkt Drama
 och The Hills utspelar sig i Los Angeles,,

The City tycker jag har blivit bättre och bättre
 nu när Olivia Palermo har bytt jobb så blir det bättre och bättre.


Här kommer några bilder från The City och The Hills:::






 









Kram T








Kommentarer
Postat av: maggie

wooo! tanya goes mainstream (tummen upp) :D Jag kan hjälpa dig med din header! hade blogg förut så jag vet hur man gör :)otherwise två tummar upp för bloggen.

2010-01-26 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0