språkresa?

Jag har länge tänkt om jag vill åka på språkresa och ja det vill jag men var ska jag åka?,vem ska jag bo hos?,priset?,hur länge?och kommer det bli kul???

Jag skulle välja USA såklart men ska jag ta L.a som jag
redan har varit i eller ska jag ta miami eller New York???
Ja vet vilket dilemma ,det finns ju så många problem runt världen och här sitter jag och skriver om en språkresa .,,,

Men det är riktigt svårt så alla som funderar eller har redan varit på språkresa kommentera gärna...

 

Här kommer ett foto från i sommras i Hollywood:    Rip


Kommentarer
Postat av: Astri

vems blogg?

2010-01-27 @ 15:28:54
URL: http://twinlife.blogg.se/
Postat av: T

Tanya

2010-01-30 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0