<3 dag


Hej sitter nu efter skolan i skolans datasal och nu måste jag ta mig samman och göra något kul,dagen känns nu bättre nu när jag inte har något prov den här veckan  och ett mindre prov!! :=)

Snart är alla  dag på G och vad ska man göra??
Till alla er som inte är med någon så tycker jag att det inte ska trycka ner dig!
För även om det är en dag då man ger något fint till ens älskade så ska inte det bli ens negativt till en själv ,

så gör något kul :
shoppa ,gå på bio eller va med nån bra amis!!

Här kommer GOOGLES nya cell:



































<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MTY1Mzg0&d=6"></script><noscript><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 3 844 kr</a></noscript>


bye

Kommentarer
Postat av: maggie

men tanya! ens älskade kan ju vara både familj och vänner. det finns flera olika sorters kärlekar än de mest passionerade. därav uttrycket "nära OCH kära" :P två grejer till; 1. den här veckan har vi 2 (!!!!) nationella prov OCH en diagnos 2. fiin blogg :)

2010-02-08 @ 16:29:45
Postat av: t

haha vet men jag snacka om biologi veckan och det andra alla har kanske inte någon lover men det betyder inte att man inte blir älskad från family o friends

och TACK <3

2010-02-10 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0