16 februari !!!

ciao
 sitter nu och kollar på hogan knows best som sänds på mtv,
 förutom detta har min dag varit både bra och dålig()
min dag börja med att möta cissi och becca vid fridhemsplan kl 07.20!!!!! och så stack vi till catas där vi fixade hennes present och blåste ljus för det var Catas födelsedag!!! ,,
sen efter stod vi ute och vänta på att hon skulle gå förbi men hon kom inte hon hade visst gått andra sidan så vi ringde henne och låtsades vara några andra och sa att det skulle bli en otursdag om hon inte gick tillbaka,och hon gick på det!!!
så när hon gick tillbaka utan att veta något så står 3 tjejer som kastar vatten och en fylld kondom med vatten;

Efter detta så kom man försent till svenskan igen.......
och sen blev det kemiprov som SÖG!!!!!! fattar ej gymnasiekemi eller basic kemi//

GRATTIS TILL DEN FINASTE CATA SOM FYLLER 16 IDAG:



SWEET SIXTEEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw Tanya vad söt du är! :)<3



Men jag gick inte tillbaka för att du sa otursdagen kommer annars xD jag gick tillbaka för att du sa "hönen säger gå tillbaka" Hahaha <3

2010-02-16 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0